måndag 17 augusti 2009

Pioneer Woman Cooks - Ree Drummond!


En ny kokbok som jag vill ha! Vill ha - vill ha - vill ha!
Ree Drummond, en humoristisk, talangfull och lycklig ranchfru i Oklahoma har sammanställt sina recept i ovan nämnda kokbok, och den kommer ut i England i november, då ska jag ha den. I USA kommer den ut i oktober, men jag skickar efter den från England - som alltid - så går det fortare.
I övrigt så går Österåsenveckorna FORT! Jag har till min besvikelse - och chock! - inte gått ner ett enda hekto trots att jag ätit bra och regelbundet, rört på mig varje dag och ansträngt mig enormt för att undvika äckligt god/söt/fet mat. Nåja, jag mår i alla fall bättre till kropp och själ av mitt nya liv, så jag ska försöka ignorera det faktum att vågen (från helvetet) inte uppskattar mina ansträngningar.
Jag ska se fram emot goda, nyttiga (och inte så nyttiga) recept från min favoritranchhemmafru och bara njuta av hösten som är i antågande. Hiiiyyaa!

Inga kommentarer: